About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?

2016
Borrenbergs, Kim
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Studenten lerarenopleiding worden vertrouwd gemaakt met didactiek en didactische principes. Het integreren van de didaktiek is gefocust op klassituaties. De onderzoeksvraag in welke mate deze principes ook terug te vinden zijn in niet-klassituaties, wordt beantwoord vanuit een case-study. De studenten fietsen een tour langs informaticabedrijven rondom de campus. De tocht bevat haltes waarop zowel inhoudelijke als vakdidactische vragen beantwoord worden via meerdere apps op een smartdevice.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2328 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Borrenbergs, K. (2016). Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547d8ca09df.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer