About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Auteurs

Hoe de actualiteit integreren in de lessen SEI?

2016
Cengiz, Sümeyye
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Actualiteit is belangrijk in onze maatschappij. Toch is het niet vanzelfsprekend voor leerlingen om actualiteit te volgen. De leerkracht moet de leerlingen laten voelen dat actualiteit boeiend is door deze in de les te integreren.

Ik onderzoek waarom actualiteit belangrijk is in de lessen SEI, hoe je als leerkracht actualiteit kan betrekken in de lessen SEI en hoe je actualiteit aantrekkelijk kan maken voor de leerlingen. Ik heb hiervoor ook materiaal ontworpen met verschillende werkvormen

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2139 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Cengiz, S. (2016). Hoe de actualiteit integreren in de lessen SEI?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c58f27250738.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer