Samenvatting : In dit artikel worden kenmerken van dromen besproken en vergeleken met bestaande voorbeelden waarvan deze kenmerken gevisualiseerd zijn. Er zal ook een onderscheid gemaakt worden tussen wat, naar mijn mening, clichés zijn en wat niet. Hieruit zal blijken dat een slechte verwerking van kenmerken die geen eenheid vormen, meer geneigd zijn naar het clichématige, en dat ze vaker voorkomen bij de digitale media. Vervolgens zal er een uitleg komen over mijn eigen interpretatie van deze kenmerken en een toepassing hierop bij mijn eigen creaties die tot mijn masterproef behoren. Als afsluiter een korte uitleg over de aanpak van het maken van een game rond dromen, waarbij verduidelijkt wordt dat het enorm belangrijk is om je grenzen te bepalen en het niet te ingewikkeld te maken omdat games, grotendeels, om gameplay draaien. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Van Loock, J. (2014). Een kijk op dromen: visualisering en verwerking.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9ac767131ea1.
|