About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2018

Is da?!? GOTD in PAV

2021
Langen, Vicky
Educatieve bacheloropleiding voor secundair onderwijs

Samenvatting :
De leerkrachten van de A-finaliteit staan de volgende jaren voor een grote uitdaging. De PAV-leerkracht in het VVKSO moet na de onderwijshervorming rekening houden met de leerplandoelstellingen van zes leerplannen. Ze zullen zich niet alleen moeten concentreren op het aanleren van vaardigheden maar ook op het overbrengen van theoretische kennis.

De website "Is da?!? " wil leerkrachten helpen om deze theoretische kennis verteerbaar te maken voor de leerlingen. Hierop vind je als leerkracht meer uitleg over de werkwijze van het Zweeds concept 'Grej of the day’. Dit onderwijsconcept wordt al in vele landen gebruikt. Via de website 'Is da?!?’ heb je toegang tot een reeks kant-en-klare lessen, die op regelmatige basis zal worden aangevuld.

Start met de lessen uit het bovenbouwboek van 'Grej of the day’ en de microlessen op de website en in een mum van tijd maak je je eigen microlessen aangepast aan de interesses van jouw leerlingen. Succes gegarandeerd!

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
LangenVicky_Bachelorproef_IS_DA_GOTD_in_PAV_2021.pdf 2 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 804 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Langen, V. (2021). Is da?!? GOTD in PAV. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217a8acc13017a8ad2a4ff010a.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer