Abstract : In het lager onderwijs staat het formeel Frans nog steeds te centraal. Scholen krijgen de kans om facultatief Engels, Duits of Frans aan te bieden in de vorm van taalinitiatie. Dit zorgt voor een betere taalverwerving. De leerkrachten van het lager onderwijs staan voor de uitdaging om dit op een vlotte en effectieve manier te geven. Ze zoeken vaak naar een 'houvast’ om taalinitiatie-lessen te geven. Mijn bachelorproef biedt een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels aan, met praktijkvoorbeelden. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Vanlangenakker, S. (2019). Taalinitiatie Frans en Engels. Een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels ontwikkelen als houvast voor leerkrachten lager onderwijs.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d57324b620026.
|