About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

How can Spaced Repetition Software improve pupils' memory and processing?

2017
Broodhuys, Jochem
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
This bachelor thesis’ objective is to improve memory by using Spaced Repetition Software (SRS): software that exerts the benefits of a successful cocktail – effective learning techniques combined with the attractiveness and enjoyability of modern-day apps. In this bachelor thesis you will not only find a comparison between available SRS but also evidence to substantiate the effectiveness of these SRS. This includes a foolproof explanation of the human brain and its memory. The instructions on how to use SRS are enclosed.

Deze bachelorproef heeft als doel het geheugen te verbeteren door middel van Spaced Repetition Software (SRS): software die de voordelen van een succesvolle cocktail goed weet te benutten–bewezen leertechnieken gecombineerd met de allure en het vermaak van moderne apps. In deze bachelorproef vindt u niet alleen een vergelijking tussen de beschikbare SRS, maar ook een onderbouwing van de doeltreffendheid. Dit omvat een eenvoudige uitleg over het menselijk brein en het geheugen. Ook een praktische uitwerking is in het document verwerkt.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
BroodhuysJochem_Bachelorproef_SRS_2016-2017.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4418 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Broodhuys, J. (2017). How can Spaced Repetition Software improve pupils' memory and processing?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e553bd02b4.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer