Samenvatting : Het theoretisch gedeelte van mijn bachelorproef dient als naslagwerk voor leerkrachten die in aanraking komen met het geïntegreerd- of het inclusief onderwijs. Naast een overzicht van de werking, biedt het ook een overzicht van de meest voorkomende oogaandoeningen en de valkuilen voor leerlingen met een visuele beperking. In het praktisch gedeelte maken de leerlingen kennis met de wereld van een persoon met een visuele beperking. Dat gedeelte bestaat uit vijf delen, al dan niet in één geheel gegeven. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Simone, F. (2017). Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e335e4011b.
|