Abstract : Dit schooljaar nam ik deel aan de navormingen van het Centrum voor Taal en Onderwijs in het kader van het taalbeleid voor basisschool Tuinwijk in Hasselt. Voor dit taalbeleid werkte ik een concrete actie uit om het lezen en leesplezier te bevorderen. Ik ontwierp een handleiding en drie pakketten met activiteiten rond kinderboeken. Met deze talige en muzische activiteiten wordt lezen van kinderliteratuur op een speelse manier aangepakt in de klas en trainen leerlingen algemene taalvaardigheden. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Thommis, I. (2017). Zelfstandig project: taalbeleid basisschool Tuinwijk. Werken aan leesbevordering en leesplezier met aandacht voor muzische vorming.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87560d022652.
|