About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Hoe implementeren secundaire scholen meerdaagse uitstappen in hun curriculum?

2016
Haex, Stephanie
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Wetenschappers raden jongeren aan om 60 minuten per dag te bewegen, zowel thuis als op school. Dit streefdoel wordt door de meeste jongeren niet bereikt. Met mijn bachelorproef wil ik streven naar beweging in andere lessen dan de lessen lichamelijke opvoeding.
Dit kan gerealiseerd worden door bewegingstussendoortjes en bewegingsintegratie. Bewegingstussendoortjes zijn eenvoudige oefeningen die men als onderbreking van de les kan gebruiken en geen verband houden met de leerinhoud van de lessen. Bewegingsintegratie of bewegend leren houdt in dat de leerstof wordt aangeleerd of verwerkt door middel van beweging.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2171 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Haex, S. (2016). Hoe implementeren secundaire scholen meerdaagse uitstappen in hun curriculum?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c58efe1d06dd.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer