About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

De meerwaarde van het werken zonder thema met betrekking tot het welbevinden van de leerkracht én kinderen

2016
Van Beylen, Lien
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
Naar aanleiding van een studiedag omtrent kinderen met stress- en spanningsklachten ben ik me verder gaan verdiepen over wat stress bij kinderen inhoudt. Gedurende mijn onderzoek ben ik gaan onderzoeken hoe ik als stagiaire samen met de kinderen kan zorgen voor een krachtige leeromgeving die enerzijds de kinderen ondersteunt in hun ontwikkeling en anderzijds ook specifiek aandacht schenkt aan hun welbevinden. Dit heb ik gedaan door o.a. het toepassen van het werken zonder thema, het uitvoeren van kinderyoga en het inrichten van een rusthoek.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Zelfstandig_project-Van_Beylen_Lien.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 5004 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Van Beylen, L. (2016). De meerwaarde van het werken zonder thema met betrekking tot het welbevinden van de leerkracht én kinderen. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c5b2a49022ad.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer