Abstract : "Mevrouw staat dat op punten?" is een uitspraak die we vaak horen in het onderwijs. We merken dat leerlingen leren om de punten en minder vanuit de bezorgdheid om hun eigen leerproces. Dat laatste is essentieel om levenslang te leren. Daarom willen we leerlingen meer inzicht geven in dit leerproces en ze er verantwoordelijk voor stellen. Met mijn eindwerk ontwerp ik een gebruiksvriendelijke, woordelijke beoordelingsschaal om het leren en de motivatie van leerlingen te bevorderen.
Stageschool:
Sint-Franciscuscollege te Heusden-Zolder
|
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Usbas, A. (2019). Zijn punten passé? Een schrijfopdracht Nederlands alternatief evalueren in de eerste graad van het secundair onderwijs.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2fad2070f2c.
|