About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : A call of... De groeiende telefoonfobie bij jongvolwassenen en hoe een campagne deze kan beïnvloeden
Author :
Depaz, Kaatje
Abstract : Jongeren lopen de hele dag met hun gsm in de hand, toch gebruiken ze hem niet meer waarvoor hij effectief ontworpen is. Om te telefoneren. Ze kiezen er liever voor om honderden berichten te versturen dan om simpelweg te bellen. Zo lopen ze de snelle informatie en spontaniteit van deze gesprekken mis. In het eerste deel van onderzoek wordt er dieper ingegaan op de fobie, zijn oorzaken en problemen om dan stilaan tot een campagne te komen die al deze aspecten verwerkt. Telefoonfobie is een volledig nieuw thema in de advertising waardoor het eerder een zoektocht is naar geschikte mediums en hun mogelijkheden bij het doelpubliek. Dit met als resultaat een campagne die zich zal spreiden over drie populaire mediums met eenzelfde doel: bellen weer leuk te maken. Met motiverend, uitzonderlijke en belonende telefoons naar het doelpubliek. Op deze manier kunnen ze ervaren wat de voordelen van telefoneren zijn.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2020
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Onderzoeksartikel
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Master of Arts in de beeldende kunsten
Degree level : Master
Discipline : Grafisch ontwerp - Reclamevormgeving
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-MAD
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/04/2020 15:43
Last modified : 15/11/2020 16:13
Collections :
Grafisch ontwerp
2020
11602757
Views : 1049
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer