About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Gedragsproblemen. Nieuwe uitdagingen voor leraren na de invoering van het M-decreet

2017
Nijs, Femke
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Sinds de invoering van het M-decreet, zullen er meer leerlingen van het buitengewoon onderwijs op de reguliere schoolbanken terechtkomen. Dit vormt een heuse uitdaging voor alle leraren. Soms weten leerkrachten niet hoe ze hierop moeten reageren. In deze bachelorproef wordt daarom onderzocht hoe onderwijzers kunnen omgaan met leerlingen die ernstige gedragsproblemen vertonen. In het kader hiervan is er een website ontwikkeld met allemaal praktische methodieken en tips voor lesgevers en begeleiders. Een kleine stap in de goede richting, kan namelijk al een wereld van verschil betekenen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
NijsFemke_bachelorproef_21062017_definitieveversie.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 5046 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Nijs, F. (2017). Gedragsproblemen. Nieuwe uitdagingen voor leraren na de invoering van het M-decreet. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Edcuation.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c8735c77c1ac1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer