About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2018
ETD
Titel : Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?
Auteur :
Reynaerst, Pauline
Samenvatting : Remediėring is een essentieel begrip in het huidige onderwijssysteem. Jammer genoeg staan leerlingen vaak erg negatief tegenover dit initiatief wat leerkrachten aanbieden. In deze bachelorproef worden enkele remediėringsvormen geanalyseerd en worden de voor- en nadelen van elke vorm tegen elkaar afgewogen. Aan de hand van literatuurstudies wordt er een kijkwijzer ontwikkeld met allerlei aspecten die de motivatie van leerlingen moeten bevorderen. Op basis daarvan wordt het materiaal van drie remediėringsvormen uitgewerkt waarin de leerkracht een coachende rol vervult.

Trefwoorden: remediėring, basisoptie, economie en organisatie
Uitgever : Hogeschool PXL
Publicatiedatum : 2020
Tekst :
Bestand Grootte Type Controle  
ReynaerstPauline_Bachelorproef_20192020.pdf 2 MB PDF MD5 Bestand openen
Bijlagen :
Bestand Grootte Type Controle  
Type : Bachelorproef
Taal :
Nederlands
Rechten : All rights reserved
Naam van de graad : Educatieve bachelor secundair onderwijs
Niveau : Bachelor
Optie : Economie-Nederlands
Instituut : Hogeschool PXL
Departement : PXL-Education
Prijzen :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Aangemaakt : 07/04/2020 14:42
Laatst gewijzigd : 01/10/2020 23:14
Collecties :
Secundair onderwijs
2020
11700455
Aantal keer bekeken : 1114
Aantal keer gedownload : 637
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer