About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Leesbevorderend literatuuronderwijs in de eerste graad A-stroom. Handvaten voor de leerkracht

2020
Slegers, Aurélie
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Samenvatting :
Deze bachelorproef onderzoekt het leesgedrag van leerlingen uit de eerste graad A-stroom van Campus Vox Pelt. Het onderzoek wijst uit dat het merendeel van de leerlingen niet graag leest. Hoe komt dit en hoe verbeter je dit? De beste oplossing is gevarieerd literatuuronderwijs. Zo ontstond de leesdoos: een toolbox om aan leesbevordering te werken met je leerlingen. Perfect literatuuronderwijs is voor iedereen verschillend. Daarom biedt de leesdoos een waaier aan opdrachten die je klassikaal, als taak of op schoolniveau kan integreren om leesbevorderend aan literatuur te werken.

Trefwoorden: literatuuronderwijs, leesbevordering, leesplezier, leesgedrag, leesmotivatie


Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
AurelieSlegers_Leesbevorderend_literatuuronderwijs_in_de_eerste_graad_A-stroom.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 1203 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Slegers, A. (2020). Leesbevorderend literatuuronderwijs in de eerste graad A-stroom. Handvaten voor de leerkracht. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171550de7017155264d2c0ce1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer