Samenvatting : In mijn bachelorproef heb ik onderzocht welke student response systems (SRS) een didactische meerwaarde kunnen betekenen in een les handel-burotica. Vier interactieve programma’s zijn bestudeerd, getest en vergeleken. Het eindresultaat is een overzichtelijke tabel van de onderzochte SRS. De leraars kiezen een SRS a.d.h.v. de lijst. Een tweede output zijn didactische fiches met inhoudelijke en praktische aandachtspunten zodat elke leraar de SRS efficiënt kan hanteren in een les handel-burotica. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Van den Steen, R. (2016). Student Response Systems. SRS in de lessen handel-burotica.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c5b2e6e52316.
|