About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen
ETD
Titel : Het optimaal en duurzaam implementeren van de handpop in de kleuterklas
Auteur :
Pierre, Stephanie
Samenvatting : Tijdens mijn buitenlandse stage in Seattle heb ik in een immersieschool Frans gedurende 3 maanden onderzocht hoe je de handpop optimaal en duurzaam kan implementeren in de kleuterklas. Ik bestudeerde hoe de handpop geïntroduceerd kan worden en hoe je met behulp van een handpop ontwikkelingsdoelen kan nastreven op het vlak van taal, cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling. Hiervoor heb ik de living puppet gebruikt. Als output heb ik een handleiding uitgewerkt op basis van mijn onderzoek.
Uitgever : Hogeschool PXL
Publicatiedatum : 2016
Tekst :
Bestand Grootte Type Controle  
Zelfstandig_Project_-_pierre stephanie.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen
Bijlagen :
Bestand Grootte Type Controle  
Type : Afstudeerproject
Taal :
Nederlands
Rechten : All rights reserved
Naam van de graad : Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs
Niveau : Bachelor
Optie :
Instituut : Hogeschool PXL
Departement : PXL-Education
Prijzen :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Aangemaakt : 07/07/2016 15:43
Laatst gewijzigd : 08/01/2017 21:38
Collecties :
Kleuteronderwijs
2016
11306202
Aantal keer bekeken : 4871
Aantal keer gedownload : 9314
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer