About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Years  >  2017
ETD
Title : Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?
Author :
Reynaerst, Pauline
Abstract : Remediėring is een essentieel begrip in het huidige onderwijssysteem. Jammer genoeg staan leerlingen vaak erg negatief tegenover dit initiatief wat leerkrachten aanbieden. In deze bachelorproef worden enkele remediėringsvormen geanalyseerd en worden de voor- en nadelen van elke vorm tegen elkaar afgewogen. Aan de hand van literatuurstudies wordt er een kijkwijzer ontwikkeld met allerlei aspecten die de motivatie van leerlingen moeten bevorderen. Op basis daarvan wordt het materiaal van drie remediėringsvormen uitgewerkt waarin de leerkracht een coachende rol vervult.

Trefwoorden: remediėring, basisoptie, economie en organisatie
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2020
Full text :
File Size Type Checksum  
ReynaerstPauline_Bachelorproef_20192020.pdf 2 MB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Educatieve bachelor secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Economie-Nederlands
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/04/2020 14:42
Last modified : 01/10/2020 23:14
Collections :
Secundair onderwijs
2020
11700455
Views : 1125
Downloads : 642
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer