About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help

De impact van Europese samenwerkingsprojecten op leerkrachten, leerlingen en scholen

2017
Bouts, Valerie
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Dankzij de Europese Unie en de prachtige onderwijsprogramma’s die zij aanbieden, hebben heel veel leerlingen, studenten, leerkrachten, professoren en onderzoekers de kans om een internationale ervaring te beleven.

Met mijn bachelorproef stelde ik vier zaken in vraag. Ten eerste, zijn Europese samenwerkingsprojecten een zinvolle ervaring voor de betrokkenen? Ten tweede, slagen scholen erin om hun resultaten te verspreiden, zodat niet enkel een select groepje rechtstreeks- betrokkenen van het project geniet? Ten derde, slagen scholen erin om de resultaten te blijven gebruiken wanneer het project (al enkele jaren) voorbij is? Ten vierde, welke factoren belemmeren de projectwerking en hoe kan dat opgelost worden?
Als eindresultaat formuleerde ik nog een aantal tips voor startende scholen.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1946 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Bouts, V. (2017). De impact van Europese samenwerkingsprojecten op leerkrachten, leerlingen en scholen. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e86e060693.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer