About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

FASHION FILM. Onderzoek naar het artistieke karakter van de reclamefilm: hoe branded content zorgt voor ruimte voor experiment

2014
Swijns, Tine
Master of Arts in de beeldende kunsten PXL

Samenvatting :
In mijn onderzoek focus ik mij op de invloed die reclamefilm onderging door het toepassen van branded content en hoe hierdoor een nieuw experimenteel medium ontstond: fashion film. De reclameboodschap verdwijnt en maakt plaats voor vormgeving en verhaal. De reclamefilm wordt net als film een moment voor escapisme waarbinnen alles mogelijk lijkt. Ik onderzoek hoe filmtechnieken kunnen helpen met het versterken van een link met het label zonder dat deze een negatieve invloed heeft op de creatieve uitwerking. In mijn praktijkonderzoek vertaal ik modehuis Maison Martin Margiela, een label dat de parameters van mode zowel op artistiek en commercieel vlak herbekijkt, naar film.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 5242 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Swijns, T. (2014). FASHION FILM. Onderzoek naar het artistieke karakter van de reclamefilm: hoe branded content zorgt voor ruimte voor experiment. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9ac753351e6e.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer