About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Auteurs

Taalinitiatie Frans en Engels. Een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels ontwikkelen als houvast voor leerkrachten lager onderwijs

2019
Vanlangenakker, Silas
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
In het lager onderwijs staat het formeel Frans nog steeds te centraal. Scholen krijgen de kans om facultatief Engels, Duits of Frans aan te bieden in de vorm van taalinitiatie. Dit zorgt voor een betere taalverwerving. De leerkrachten van het lager onderwijs staan voor de uitdaging om dit op een vlotte en effectieve manier te geven. Ze zoeken vaak naar een 'houvast’ om taalinitiatie-lessen te geven. Mijn bachelorproef biedt een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels aan, met praktijkvoorbeelden.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Bachelorproef_SilasVanlangenakker_Taalinitiatie_.pdf 2 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 3125 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Vanlangenakker, S. (2019). Taalinitiatie Frans en Engels. Een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels ontwikkelen als houvast voor leerkrachten lager onderwijs. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d57324b620026.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer