About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Gamification in een biotoopstudie

2020
Kandemir, Eslem
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Samenvatting :
We kunnen er niet omheen dat de samenleving als gevolg van technologische veranderingen de laatste decennia drastisch is veranderd. Bijgevolg groeien leerlingen op in een gedigitaliseerde wereld. Wij als leerkrachten moeten dan ook gebruik maken van de verschillende digitale leermiddelen om onderwijs dichter bij de leefwereld van de leerlingen te brengen. Het gebruik van digitale leermiddelen maakt lessen boeiender en aantrekkelijker. Kortom, het motiveert leerlingen.
Binnen deze bachelorproef wordt een zelfontworpen educatieve biotoopstudie app gerealiseerd, met bijhorende leerkrachtenbundel en leerlingenbundel. De leerlingen worden uitgedaagd in de natuur vol diversiteit, theorie en praktijk worden dichter bij elkaar gebracht. De uitgewerkte biotoopstudie biedt daarnaast mogelijkheden om onderzoeksvaardigheden te oefenen.

Trefwoorden: biotoopstudie, app, onderzoekend leren, natuurwetenschappen, ICT

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
PBLSO_EslemKandemir_Bachelorproef_20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 1165 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Kandemir, E. (2020). Gamification in een biotoopstudie. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154a956210532.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer