About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

Het optimaal en duurzaam implementeren van de handpop in de kleuterklas

2016
Pierre, Stephanie
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
Tijdens mijn buitenlandse stage in Seattle heb ik in een immersieschool Frans gedurende 3 maanden onderzocht hoe je de handpop optimaal en duurzaam kan implementeren in de kleuterklas. Ik bestudeerde hoe de handpop geïntroduceerd kan worden en hoe je met behulp van een handpop ontwikkelingsdoelen kan nastreven op het vlak van taal, cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling. Hiervoor heb ik de living puppet gebruikt. Als output heb ik een handleiding uitgewerkt op basis van mijn onderzoek.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Zelfstandig_Project_-_pierre stephanie.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4858 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Pierre, S. (2016). Het optimaal en duurzaam implementeren van de handpop in de kleuterklas. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c59941be1155.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer