About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?

2015
van Bottenburg, Fleur
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Het onderwijs evolueert mee met de maatschappij. Er is een actuele discussie gaande over het gebruik van de populaire tablets in de klas. Het tabletgebruik is volledig ingeburgerd in onze samenleving.

Een onderzoek rond het tabletgebruik in de les werd reeds gestart in de vorm van het project Tablio. Hierover kunt u meer lezen bij hoofdstuk 2. Mijn afstudeerproject bouwt verder op de ondervindingen en conclusies uit het onderzoek van Tablio. Dit wijst zich uit in vijf nieuwe prototypes, namelijk:
leren verbanden leggen met behulp van AnswerGarden;
interessante foto’s onderzoeken en toelichten via Instagram;
aandachtig kijken naar fragmenten met EDpuzzle;
beelden analyseren met Thinglink;
zelfstandig structureren via Popplet

De grote vraag is of je eenvoudige applicaties kan inzetten tijdens een les PAV? Op deze vraag hoop ik u een antwoord te bieden.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2873 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

van Bottenburg, F. (2015). Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214b78acca014c3271112923ea.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer