About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?

2019
Peeters, Christiaan
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
NL
Stel je voor, je bent een gepassioneerd leraar Engels en je hebt dit fantastisch handboek! Je
leerlingen vinden het ook geweldig, maar de laatste tijd maken ze opmerkingen over de
verouderde onderwerpen erin. ICT evolueert snel, je zoekt naar een nieuwe versie van je
handboek, maar er zijn geen updates noch nieuwe boeken beschikbaar. Wat nu? Volg me
op een ontdekkingstocht, waar je je eigen lesmateriaal ontwerpt en zoek mee naar een
manier om dit bestand te maken tegen de tand des tijds!
EN
Picture yourself being a passionate English teacher, you just love this textbook about
technology! Your students like it too, but lately they make comments about its outdated
topics. Hi-tech stuff goes stale rather quickly, you look for a new version of this handbook but
there aren’t any updates, no other books available either. What now? Let me take you on a
journey designing your own lesson materials, working out a way to make them future proof!

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
FutureProofLanguageLessons.pdf 19 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4104 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Peeters, C. (2019). Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd33ae2db0d56.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer