Samenvatting : Driedimensionaal vormgeven biedt vele mogelijkheden, maar wordt voornamelijk omwille van praktische redenen weinig toegepast tijdens de les Plastische Opvoeding. Nochtans lijken leerlingen graag ruimtelijk te werken. In mijn onderzoek probeer ik zowel lessen als technieken en materialen, die bruikbaar zijn in de lessen P.O., aan te reiken. Op die manier kan er hopelijk gemakkelijker aan 3-dimensionale vormgeving gewerkt worden tijdens de lessen P.O.. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Hansen, A. (2017). Hoe kan driedimensionale vormgeving gebruiksklaar gemaakt worden in de lessen P.O.? Lerarenhandleiding met lessenpakket.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c8729836d1028.
|