About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Wordt de play button de leraar van toekomst?

2017
Croes, Amber
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
De technologische vooruitgang van de afgelopen jaren is steeds meer voelbaar in het onderwijs. Ook de kreet om lessen te verrijken met beeld en geluid wordt steeds luider.
Voor leraren vormt dit een uitdaging, voor leerlingen is het een prikkelende factor om interesse en motivatie op te wekken. In deze bachelorproef ga ik op zoektocht in de wereld van het online filmmateriaal, gefocust op educatieve wiskunde filmpjes. Op basis van mijn eigen onderzoek zorgde ik voor filmmateriaal dat ter ondersteuning kan dienen bij de hoofdstukken in verband met ruimtelijk inzicht in jaar 1. Daarnaast onderzoek ik ook of mijn filmpjes, in de les en daarbuiten, echt een meerwaarde bieden voor leerlingen en leraar. Wordt de play button de leraar van de toekomst?

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1818 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Croes, A. (2017). Wordt de play button de leraar van toekomst?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87350ce019a2.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer