About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

'Brain Breaks' in de CLIL-klas

2019
Poel, Dagmar
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
Mijn uitgroeistage vond plaats in Málaga (Spanje). Ik deed er stage in een tweetalige school waar CLIL wordt toegepast. Hier heb ik onderzocht hoe ik de betrokkenheid en het leerproces van de 5-jarige kleuters kan verbeteren dankzij 'brain breaks’. Door bewegingsactiviteiten te voorzien op vaste tijdstippen van de dag, brengen we hun brein tot rust en werken we aan hun motorische ontwikkeling.

Stageplaats:
Colegio Academia Santa Teresa

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Definitieve_Versie_BP_DagmarPoel_LKO3A.pdf 442 KB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4069 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Poel, D. (2019). 'Brain Breaks' in de CLIL-klas. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd33b78490e52.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer