About DoKS
NL
|
EN
Zoek:
Alle velden
Titel
Auteur
Samenvatting
Geavanceerd Zoeken
Deel van een woord (bv. tele*)
Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
Geavanceerd Zoeken
Aanmelden
Home
Auteurs
Departementen
Help
Jaren
Meest populaire eindwerken:
2014
2015
2016
2017
2018
2019
1,572 eindwerken on-line.
Doks PHL
Doks XIOS
Home
>
Departementen
Meest populaire eindwerken: 2019
108
Red Team Automation
122
Zinsontleding…dat is kinderspel!
131
Ell@ 2.0, de nieuwe eerstelijnsassistente voor verzorgenden
148
Automatisatie van betalen in restaurants
156
De digitalisering van de leerlijnen van dans. Het dans e-book voor leerkrachten en leerlingen
163
Leerling met specifieke noden laten participeren aan het aanbod in de klas
165
Bewustwording van kansarmoede bij kleuters
186
Hoe kijken ouders van kinderen met een migratieachtergrond op de vrijetijdsbesteding van hun kinderen?
188
Microsoft Intune
190
Dyslectisch? Taalontwikkeling in elke les!
197
Ook ik KAN wiskunde. Wiskunde binnen OKAN
200
Een bron van inspiratie. Kunst als historische bron in de les geschiedenis
210
Alternatieven voor de Google Maps API
214
Schoolwelbevinden in de eerste graad secundair onderwijs. Klassenleraaruur
222
Co- teaching hand in hand met inclusie
224
System data collector
234
Data gathering and analysis: recognising Personally Identifiable Information
263
eFenKa Progressive Web App
276
Z.W.1680 GR 'Zero waste’ als ontwerp principe voor het vervaardigen van handtassen
294
Google Maps API versus alternatieven
304
Software delivery pipeline: projectmanagement & projectkwaliteit
317
Ten dans: de relatie tussen lichaamstaal en beeldtaal
322
Samenwerking creëren tussen een een kleuterklas en een woonzorgcentrum
327
Virtual Reality in de lessen aardrijkskunde: hoe kan het leerlingen helpen?
348
Wachtwoordbeheer voor teams
368
Kunnen documenten geclassificeerd worden met 'machine learning’- principes ?
383
KPI visualisatie en beschrijving van het development proces
386
Smart Pool Table. Deep Reinforcement Learning Agent
396
Retroid
402
Community configurator
406
Inzetten op de sociaal-emotionele ontwikkeling in het onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers
418
Dotoforfelix
419
Hypervisors voor een datacenter
423
Hoe kunnen ééndoostaken bij kleuters met een neuromotorische beperking de fijne motoriek verbeteren?
426
Cubigo Community Platform: Partner Integration
427
End-to-end monitoring
432
Database DevOps
437
Competentiemanagement, stilstaan bij je handelen is vooruitgaan. Wat is de visie van de arbeiders, in dienst gekomen na 1 januari 2015, op competentiemanagement en -ontwikkeling binnen Willemen Infra nv regio Oost?
439
Geautomatiseerde integratietesten financiële berekeningen
440
Afsprakenbeheer vanuit een nieuw perspectief
444
Laat je hersenen kronkelen! Filosoferen met BSO–leerlingen
446
Ideashooter: beheren van ideeën
448
PAV- next level. De 21 ste -eeuwse vaardigheden binnen PAV : evalueren op doelen in plaats van punten
452
Spring Boot vs Dropwizard
454
Leerlingen wapenen met beeld: de kracht van beeldgeletterdheid en transgeletterdheid
458
- Straal Digitaal - Een website over de werking binnen een digital agency
460
Endpoint Detection and Response: een vergelijkende studie
465
Integration of popular calendars
466
Onderzoek procesautomatisatie
471
Van nulde- naar eerste lijn. Exploratief onderzoek naar drempels bij doorverwijzing voor jeugdwelzijnswerkers
478
De zorgcoach: what’s in a name? 1 begrip, diverse ladingen
480
Software delivery pipeline: cross-platform testing
481
Automatisch testen van de Lifeplanner
484
Optimalisatie geautomatiseerde testen en onderzoek naar Model Based-Testing
487
Ons leven versus het leven in Zuid-Afrika: een internationale kijk op dagdagelijkse dingen
488
Een mobiel portaal tussen cliënt en behandelaar met MyClient
489
Mijn mantel aan de kapstok laten? De noden die ontstaan bij een mantelzorger in de zorg voor een zorgbehoevende binnen de thuiszorg.
493
De digitalisering van de leerlijnen van dans. Het dans E-book – Breakdance editie
494
Ontmasker fake news! Hoe het trainen van beeld- en tekstgeletterdheid het leesniveau van leerlingen optilt
501
Intelliway
508
Videoconferentie in Flutter
515
Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?
516
'Mummies voor Dummies’. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?
519
Relationele en seksuele vorming in het buitengewoon secundair onderwijs
525
Active Learning strategies on a Pepper robot
526
Selecteren en visualiseren van software-kwaliteitswaarden
528
Economics World. Ontwikkeling economisch educatief spel
538
Responding to support tickets in an unfamiliar language
540
Gedragsherkenning dankzij het internet of things
545
Implementatie Word-documentgenerator
555
Hoe kan reclame het imago van de politie verbeteren en zo het juiste talent aantrekken?
560
Ell@ v2. De nieuwe EersteLijnsAssistente voor de Landelijke Thuiszorg
578
Tableau versus Power BI in een helpdeskomgeving
579
Zijn punten passé? Een schrijfopdracht Nederlands alternatief evalueren in de eerste graad van het secundair onderwijs
581
'Brain Breaks' in de CLIL-klas
586
Trip Appvisor
588
Smart Pooltable: deep learning en reinforcement learning vergelijken
589
Automatiseren van de creatie van een AWS-account
590
Sken je me al? De differentiërende interactieve poster
602
State classification of elevator doors to assist emergency detection in elevator networks
605
Virtual Oswald
633
Een onbestemd spreken. Omtrent het aftasten van (de) grenzen (van de tekening). Beeldverhaal over migratie en anderstaligheid
634
Klitten in mijn identiteit. Hoe etniciteit en omgeving invloed hebben op de belichaming van een identiteit
642
Diaweet. Zelfmanagement stimuleren bij schoolkinderen met diabetes
646
Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?
649
Perception Out Of Balance
652
Phonotype. The visual identity of a language according to its phonology
654
Hebben scholen nood aan ondersteuning tijdens de lessen schaatsen?
658
Een rijkdom aan talen in de klas! Anderstalige Nieuwkomers leren Nederlands in Alle lessen
662
Het rijden als ervaring
681
Touch
694
Nostalgic Pavements
698
O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen
701
Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren
719
Taalinitiatie Frans en Engels. Een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels ontwikkelen als houvast voor leerkrachten lager onderwijs
726
Een positieve voedingsbodem voor gedrag op school: preventieve en curatieve aanpak
732
No one chooses to be a refugee
758
Augmented Reality in e-commerce
©2004-2008 -
Hogeschool PXL
-
webmaster
-
Contact
-
Disclaimer