About DoKS
NL
|
EN
Search:
All Fields
Title
Author
Abstract
Advanced Search
Part of a word (e.g. tele*)
Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
Advanced Search
Logon
Home
Authors
Departments
Help
Years
Most popular theses:
2014
2015
2016
2017
2018
2019
1,572 theses on-line.
Doks PHL
Doks XIOS
Home
>
Years
>
2016
Most popular theses: 2019
108
Red Team Automation
122
Zinsontleding…dat is kinderspel!
131
Ell@ 2.0, de nieuwe eerstelijnsassistente voor verzorgenden
148
Automatisatie van betalen in restaurants
157
De digitalisering van de leerlijnen van dans. Het dans e-book voor leerkrachten en leerlingen
163
Leerling met specifieke noden laten participeren aan het aanbod in de klas
164
Bewustwording van kansarmoede bij kleuters
186
Hoe kijken ouders van kinderen met een migratieachtergrond op de vrijetijdsbesteding van hun kinderen?
188
Microsoft Intune
190
Dyslectisch? Taalontwikkeling in elke les!
198
Ook ik KAN wiskunde. Wiskunde binnen OKAN
199
Een bron van inspiratie. Kunst als historische bron in de les geschiedenis
209
Alternatieven voor de Google Maps API
212
Schoolwelbevinden in de eerste graad secundair onderwijs. Klassenleraaruur
222
Co- teaching hand in hand met inclusie
224
System data collector
235
Data gathering and analysis: recognising Personally Identifiable Information
265
eFenKa Progressive Web App
279
Z.W.1680 GR 'Zero waste’ als ontwerp principe voor het vervaardigen van handtassen
294
Google Maps API versus alternatieven
303
Software delivery pipeline: projectmanagement & projectkwaliteit
318
Ten dans: de relatie tussen lichaamstaal en beeldtaal
321
Samenwerking creëren tussen een een kleuterklas en een woonzorgcentrum
327
Virtual Reality in de lessen aardrijkskunde: hoe kan het leerlingen helpen?
350
Wachtwoordbeheer voor teams
369
Kunnen documenten geclassificeerd worden met 'machine learning’- principes ?
383
KPI visualisatie en beschrijving van het development proces
387
Smart Pool Table. Deep Reinforcement Learning Agent
395
Retroid
403
Community configurator
406
Inzetten op de sociaal-emotionele ontwikkeling in het onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers
418
Dotoforfelix
419
Hypervisors voor een datacenter
422
Hoe kunnen ééndoostaken bij kleuters met een neuromotorische beperking de fijne motoriek verbeteren?
426
Cubigo Community Platform: Partner Integration
428
End-to-end monitoring
432
Database DevOps
434
Competentiemanagement, stilstaan bij je handelen is vooruitgaan. Wat is de visie van de arbeiders, in dienst gekomen na 1 januari 2015, op competentiemanagement en -ontwikkeling binnen Willemen Infra nv regio Oost?
439
Geautomatiseerde integratietesten financiële berekeningen
440
Afsprakenbeheer vanuit een nieuw perspectief
444
Laat je hersenen kronkelen! Filosoferen met BSO–leerlingen
446
PAV- next level. De 21 ste -eeuwse vaardigheden binnen PAV : evalueren op doelen in plaats van punten
448
Ideashooter: beheren van ideeën
452
Spring Boot vs Dropwizard
454
Leerlingen wapenen met beeld: de kracht van beeldgeletterdheid en transgeletterdheid
458
- Straal Digitaal - Een website over de werking binnen een digital agency
460
Endpoint Detection and Response: een vergelijkende studie
464
Integration of popular calendars
467
Onderzoek procesautomatisatie
471
Van nulde- naar eerste lijn. Exploratief onderzoek naar drempels bij doorverwijzing voor jeugdwelzijnswerkers
475
De zorgcoach: what’s in a name? 1 begrip, diverse ladingen
481
Software delivery pipeline: cross-platform testing
483
Automatisch testen van de Lifeplanner
485
Optimalisatie geautomatiseerde testen en onderzoek naar Model Based-Testing
486
Een mobiel portaal tussen cliënt en behandelaar met MyClient
489
Mijn mantel aan de kapstok laten? De noden die ontstaan bij een mantelzorger in de zorg voor een zorgbehoevende binnen de thuiszorg.
491
Ons leven versus het leven in Zuid-Afrika: een internationale kijk op dagdagelijkse dingen
494
De digitalisering van de leerlijnen van dans. Het dans E-book – Breakdance editie
495
Ontmasker fake news! Hoe het trainen van beeld- en tekstgeletterdheid het leesniveau van leerlingen optilt
502
Intelliway
508
Videoconferentie in Flutter
515
Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?
516
'Mummies voor Dummies’. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?
521
Relationele en seksuele vorming in het buitengewoon secundair onderwijs
525
Selecteren en visualiseren van software-kwaliteitswaarden
527
Active Learning strategies on a Pepper robot
529
Economics World. Ontwikkeling economisch educatief spel
538
Responding to support tickets in an unfamiliar language
541
Gedragsherkenning dankzij het internet of things
545
Implementatie Word-documentgenerator
558
Hoe kan reclame het imago van de politie verbeteren en zo het juiste talent aantrekken?
562
Ell@ v2. De nieuwe EersteLijnsAssistente voor de Landelijke Thuiszorg
581
Tableau versus Power BI in een helpdeskomgeving
582
Zijn punten passé? Een schrijfopdracht Nederlands alternatief evalueren in de eerste graad van het secundair onderwijs
583
'Brain Breaks' in de CLIL-klas
587
Trip Appvisor
589
Sken je me al? De differentiërende interactieve poster
592
Smart Pooltable: deep learning en reinforcement learning vergelijken
593
Automatiseren van de creatie van een AWS-account
604
State classification of elevator doors to assist emergency detection in elevator networks
608
Virtual Oswald
634
Een onbestemd spreken. Omtrent het aftasten van (de) grenzen (van de tekening). Beeldverhaal over migratie en anderstaligheid
636
Klitten in mijn identiteit. Hoe etniciteit en omgeving invloed hebben op de belichaming van een identiteit
646
Diaweet. Zelfmanagement stimuleren bij schoolkinderen met diabetes
648
Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?
651
Perception Out Of Balance
653
Phonotype. The visual identity of a language according to its phonology
655
Hebben scholen nood aan ondersteuning tijdens de lessen schaatsen?
659
Een rijkdom aan talen in de klas! Anderstalige Nieuwkomers leren Nederlands in Alle lessen
665
Het rijden als ervaring
683
Touch
694
Nostalgic Pavements
702
O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen
706
Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren
722
Taalinitiatie Frans en Engels. Een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels ontwikkelen als houvast voor leerkrachten lager onderwijs
728
Een positieve voedingsbodem voor gedrag op school: preventieve en curatieve aanpak
734
No one chooses to be a refugee
758
Augmented Reality in e-commerce
©2004-2008 -
Hogeschool PXL
-
webmaster
-
Contact
-
Disclaimer