About DoKS
NL
|
EN
Zoek:
Alle velden
Titel
Auteur
Samenvatting
Geavanceerd Zoeken
Deel van een woord (bv. tele*)
Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
Geavanceerd Zoeken
Aanmelden
Home
Auteurs
Departementen
Help
Jaren
Meest populaire eindwerken:
2014
2015
2016
2017
2018
2019
1,572 eindwerken on-line.
Doks PHL
Doks XIOS
Home
>
Auteurs
>
H
Meest populaire eindwerken: 2019
108
Red Team Automation
122
Zinsontleding…dat is kinderspel!
131
Ell@ 2.0, de nieuwe eerstelijnsassistente voor verzorgenden
148
Automatisatie van betalen in restaurants
156
De digitalisering van de leerlijnen van dans. Het dans e-book voor leerkrachten en leerlingen
162
Leerling met specifieke noden laten participeren aan het aanbod in de klas
165
Bewustwording van kansarmoede bij kleuters
186
Hoe kijken ouders van kinderen met een migratieachtergrond op de vrijetijdsbesteding van hun kinderen?
189
Microsoft Intune
190
Dyslectisch? Taalontwikkeling in elke les!
198
Ook ik KAN wiskunde. Wiskunde binnen OKAN
201
Een bron van inspiratie. Kunst als historische bron in de les geschiedenis
210
Alternatieven voor de Google Maps API
215
Schoolwelbevinden in de eerste graad secundair onderwijs. Klassenleraaruur
220
Co- teaching hand in hand met inclusie
224
System data collector
232
Data gathering and analysis: recognising Personally Identifiable Information
265
eFenKa Progressive Web App
274
Z.W.1680 GR 'Zero waste’ als ontwerp principe voor het vervaardigen van handtassen
295
Google Maps API versus alternatieven
306
Software delivery pipeline: projectmanagement & projectkwaliteit
317
Ten dans: de relatie tussen lichaamstaal en beeldtaal
320
Samenwerking creëren tussen een een kleuterklas en een woonzorgcentrum
329
Virtual Reality in de lessen aardrijkskunde: hoe kan het leerlingen helpen?
349
Wachtwoordbeheer voor teams
367
Kunnen documenten geclassificeerd worden met 'machine learning’- principes ?
383
KPI visualisatie en beschrijving van het development proces
386
Smart Pool Table. Deep Reinforcement Learning Agent
396
Retroid
402
Community configurator
406
Inzetten op de sociaal-emotionele ontwikkeling in het onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers
417
Dotoforfelix
419
Hypervisors voor een datacenter
422
Hoe kunnen ééndoostaken bij kleuters met een neuromotorische beperking de fijne motoriek verbeteren?
429
End-to-end monitoring
431
Cubigo Community Platform: Partner Integration
433
Database DevOps
435
Competentiemanagement, stilstaan bij je handelen is vooruitgaan. Wat is de visie van de arbeiders, in dienst gekomen na 1 januari 2015, op competentiemanagement en -ontwikkeling binnen Willemen Infra nv regio Oost?
439
Geautomatiseerde integratietesten financiële berekeningen
440
Afsprakenbeheer vanuit een nieuw perspectief
444
Laat je hersenen kronkelen! Filosoferen met BSO–leerlingen
446
PAV- next level. De 21 ste -eeuwse vaardigheden binnen PAV : evalueren op doelen in plaats van punten
448
Ideashooter: beheren van ideeën
451
Spring Boot vs Dropwizard
452
Leerlingen wapenen met beeld: de kracht van beeldgeletterdheid en transgeletterdheid
458
- Straal Digitaal - Een website over de werking binnen een digital agency
462
Endpoint Detection and Response: een vergelijkende studie
464
Integration of popular calendars
467
Onderzoek procesautomatisatie
469
Van nulde- naar eerste lijn. Exploratief onderzoek naar drempels bij doorverwijzing voor jeugdwelzijnswerkers
478
Software delivery pipeline: cross-platform testing
480
De zorgcoach: what’s in a name? 1 begrip, diverse ladingen
482
Automatisch testen van de Lifeplanner
485
Optimalisatie geautomatiseerde testen en onderzoek naar Model Based-Testing
487
Ons leven versus het leven in Zuid-Afrika: een internationale kijk op dagdagelijkse dingen
489
Een mobiel portaal tussen cliënt en behandelaar met MyClient
490
Mijn mantel aan de kapstok laten? De noden die ontstaan bij een mantelzorger in de zorg voor een zorgbehoevende binnen de thuiszorg.
492
Ontmasker fake news! Hoe het trainen van beeld- en tekstgeletterdheid het leesniveau van leerlingen optilt
493
De digitalisering van de leerlijnen van dans. Het dans E-book – Breakdance editie
501
Intelliway
509
Videoconferentie in Flutter
515
Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?
517
'Mummies voor Dummies’. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?
519
Relationele en seksuele vorming in het buitengewoon secundair onderwijs
525
Active Learning strategies on a Pepper robot
527
Selecteren en visualiseren van software-kwaliteitswaarden
529
Economics World. Ontwikkeling economisch educatief spel
538
Responding to support tickets in an unfamiliar language
540
Gedragsherkenning dankzij het internet of things
545
Implementatie Word-documentgenerator
556
Hoe kan reclame het imago van de politie verbeteren en zo het juiste talent aantrekken?
559
Ell@ v2. De nieuwe EersteLijnsAssistente voor de Landelijke Thuiszorg
578
Tableau versus Power BI in een helpdeskomgeving
579
Zijn punten passé? Een schrijfopdracht Nederlands alternatief evalueren in de eerste graad van het secundair onderwijs
580
'Brain Breaks' in de CLIL-klas
587
Smart Pooltable: deep learning en reinforcement learning vergelijken
588
Sken je me al? De differentiërende interactieve poster
589
Trip Appvisor
590
Automatiseren van de creatie van een AWS-account
603
State classification of elevator doors to assist emergency detection in elevator networks
605
Virtual Oswald
631
Een onbestemd spreken. Omtrent het aftasten van (de) grenzen (van de tekening). Beeldverhaal over migratie en anderstaligheid
634
Klitten in mijn identiteit. Hoe etniciteit en omgeving invloed hebben op de belichaming van een identiteit
642
Diaweet. Zelfmanagement stimuleren bij schoolkinderen met diabetes
643
Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?
648
Perception Out Of Balance
652
Phonotype. The visual identity of a language according to its phonology
653
Hebben scholen nood aan ondersteuning tijdens de lessen schaatsen?
657
Een rijkdom aan talen in de klas! Anderstalige Nieuwkomers leren Nederlands in Alle lessen
660
Het rijden als ervaring
678
Touch
693
Nostalgic Pavements
697
O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen
703
Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren
722
Taalinitiatie Frans en Engels. Een leerlijn taalinitiatie Frans en Engels ontwikkelen als houvast voor leerkrachten lager onderwijs
727
Een positieve voedingsbodem voor gedrag op school: preventieve en curatieve aanpak
731
No one chooses to be a refugee
758
Augmented Reality in e-commerce
©2004-2008 -
Hogeschool PXL
-
webmaster
-
Contact
-
Disclaimer